991 keer bekeken

Even voorstellen

• zondag 09 januari 2011 @ 19:50

Bedankt voor de link!!!

Ik zal van de week nog eens extra de link doorspitten.

• zondag 09 januari 2011 @ 19:33
    reactie op (#3) mr-fun

Voor Hildegard von Bingen moet je wel op een andere club zijn... ik hb er info geplaatst over de film die verleden jaar in de bioscoop te zien was, en hopelijk is er ook snel een DVD beschikbaar. 

Ik heb een aantal links naar websites van Hildegarde op mijn linkpagina geplaatst: http://middeleeuwen.2link.be

Maar als je start via Wikipedia vind je snel veel info.

• zondag 09 januari 2011 @ 19:22

Niet per definitie een bepaalde periode. Ik heb de series "In Europa" en "Beagel: in het kielzog van Darwin" gevolgd op de VPRO. Ook kijk ik regelmatig naar "Andere Tijden". Deze geschiedenis is inderdaad wel een stuk dichterbij, maar zo af en toe lees ik ook graag van voor de middeleeuwen.

Ik zou wel eens wat meer willen weten over Hildegard von Bingen. Ze leefde rond 1000 na Christus en was een zeer bekende non in die tijd. Ik zou wel een wat meer over haar willen weten. Wat ik enkel op internet kan vinden is haar muziek, maar weinig over haar verdere geschiedenis.

• zondag 09 januari 2011 @ 18:53
    reactie op (#1) mr-fun

Welkom Dré op deze club, en ook in geschiedenis geïnteresseerd veronderstel ik? Heb je en speciale periode of topic die je interesseert, of heb je eerder een brede interesse ?

Gewijzigd op 2011-01-09 18:53:25
  • zondag 09 januari 2011 @ 18:46

Hallo allemaal!!!

Ik ben Dré, 41 jaar en woon in Vught.

Mijn hobbys zijn: wandelen, tandemen, fitniss. muziek luisteren, theater- en musea bezoeken, uit eten gaan, computeren en Clubs.

Als ik televisie kijk zie ik het liefst; documentaires, actualiteiten, filmhuisfilms en (Engelse) comedy.

Vragen??? Stel ze gerust!!!